Autodiagnose.eu met Pass Thru !!??

We gaan deze avond aan de slag met de Pass Thru ervaring van Asim Saglam eigenaar van'' AUTODIAGNOSE.EU".
Asim is bij ons al wel bekend en heeft vorig jaar al een heel interessante lezing gegeven over diagnose stellen met complexe storingen.

Deze avond komt hij samen met Willem Sluijs (DTS lopik) ons bij praten en ervaringen uitwisselen over Data overdracht. Pass Thru.

De Euro 5-wetgeving verplicht autofabrikanten de updates ook buiten de eigen merkorganisatie beschikbaar te stellen. Maar hoe krijg je zo’n update op de computer in de auto?

Nog even en de* techniek* neemt plaats achter het stuur.

Van alle kanten komen er steeds meer berichten van het autonoom rijden.
Steeds meer merken kommen met hun nieuwste studies naar buiten,om maar vast een tipje van de sluier op te tillen.

AUTONOOM RIJDEN

De zelfrijdende auto is al jaren 'in de maak'. Decennia lang maken verschillende merken hun visie op de autonoom rijdende auto zichtbaar. Inmiddels worden de plannen steeds concreter. BMW visualiseerde dat op het circuit, General Motors zocht het op de openbare weg. De laatste jaren wil ook Google pionieren in deze nieuwe vorm van autorijden.

De vakantie zit er weer op!! Dus tijd voor de ATC

Na dagen genieten van rust ,zon,zee,strand of bergen (steile hellingen) en wat al niet meer, kunnen we weer verder met nog meer mooie ATC avonden en excursie's .

Daarom gaan we 10 september weer kennis verzamelen bij Diesel Buchli in Harderwijk.
Daar kunnen we terecht met alle technische vragen over diesel ,benzine en emissie techniek .Of kwam de vraag bij u naar boven waarom kom ik dit jaar niet meer met mijn caravan combinatie on the top??

We komen het allemaal te weten die avond
Kijk voor meer informatie op de uitnodiging.

220 Jaar ATC voor afdeling Zwolle

Dat is nog eens een goede start van het jaar.Op de nieuwjaarsbijeenkomst hadden we dit jaar 7 jubilarissen, 4 keer 25 jaar en 3 keer 40 jaar.
Een goede reden om deze mensen eens even in het zonnetje te zetten.
De 7 heren ontvingen een oorkonde en een bijhorend verguld/of/ verzilverd ATC speld .
Ook werden er nog oude herinneringen opgehaald wat weer voldoende gespreksstof gaf om met z'n alleen na afloop nog even over na te praten.