2020-01-30 Verslag van Jifeline Carlock Systems

Verslag van Jifeline Carlock Systems
Verzorgd door Jasper van Wijnen en Frank Bouman
In Stadstheater Ridderkerk

Het stadstheater was deze keer ruim bemeten genoeg om de ongeveer 47 belangstellenden een plaats te bieden. Jammer voor de mensen die deze gelegenheid voorbij hebben laten gaan. Heel veel wetenswaardigheden over digitaal hang- en sluitwerk, digitale programmering en diagnose op afstand zijn deze avond uitermate deskundig en zeer prettig uitgelegd en getoond.

2020-01-11 Nieuwjaarsreceptie 2020

Via het fotoarchief en via deze link een fotoverslag van de nieuwjaarsbijeenkomst op zaterdag 11 januari 2020, waar onder het genot van hapjes en drankjes docent kunst- en cultuurgeschiedenis Ben Hupkens ons meenam in een niet-technische wereld. Zijn onderwerp voor deze middag was 'Kunst èn beweging/Kunst in beweging. Ook werden er deze dag 7 jubilarissen gehuldigd voor 25, 40 en maar liefst 50 jaar lidmaatschap en er werden aan hen de daarbij bijpassende insignes uitgereikt.

2019-12-12 Uitnodiging workshop 'Techniek van de E-bike bij Stella'

Uitnodiging voor de workshop 'Techniek van de E-bike bij Stella', op donderdag 12 december 2019.
De heer Raoul Ebels (Teammanager Stella Ridderkerk) gaat ons uitvoerig informeren over alle technische facetten van de e-bike.

► Aanmelden bij Gerrit Konijnendijk: [email protected] / 06-10402059

Introducés zijn van harte welkom.

Datum; donderdag 12 december 2019.
Inloop; 19.00 uur
Aanvang; 19.30 uur
Locatieadres; Stella Ridderkerk, Noordenweg 26, 2984 AC Ridderkerk.

2019-04-27 Reisverslag Zuid-Engeland

Reisverslag ATC-reis Engeland

Inleiding
Deze reis werd een onvergetelijke reis maar dan op een manier die we niet hadden kunnen voorzien. Op onze laatste dag moesten we definitief afscheid nemen van een van onze gewaardeerde ATC-leden, Henk Kappetein. Henk zal door velen van ons gemist worden als een goede vriend of kennis en als zeer gewaardeerd en onderscheiden oud ATC-lid. Speciale dank aan Arie Monster die achterbleef bij Corrie Kappetein in Canterbury om haar bij te staan en later met haar terug te reizen.

2018-05-11 Formule-1 lezing

11 Mei 2018 waren we in grote getale, en in goed gezelschap van vele introducees, te gast in het theater Het Plein Ridderkerk voor de lezing over de Formule1 verzorgd door Robby Camps. Dankzij de meesterlijke uitleg van Robby kijken en luisteren we in het vervolg heel anders naar deze machtig mooie sport. Ook voor een uitleg van autosport-techniek moet je dus bij ATC-Rotterdam zijn!

Met dank aan John van der Lans voor bovenstaande intro en zijn mooie verslag.

Ledenwerving

Helpt u mee nieuwe leden te werven?

Wij willen u vragen uit te kijken naar nieuwe leden voor onze vereniging.
Bij veel autobedrijven is het vakblad Auto & Motor Techniek (AMT) vaak wel bekend, maar zij weten niet altijd wat ATC betekent. En dat zij een aantal voordelen hebben als ATC lid ten opzichten van AMT abonnees.