Voorjaarsexcursie ATC afdeling Limburg op 16 mei 2019

Beste ATC leden,
Het gebeurd gelukkig bijna niet, maar deze keer wel.
Om diverse redenen heeft Inalfa de excursie afgezegd.
Onze vicevoorzitter Ben Wilmink heeft een zeer goed alternatief gevonden.
Wij gaan ’s middags naar het spectaculaire Raceway Venray. www.racewayvenray.com/
Het programma ziet er als volgt uit:
Ontvangst en informatie over Raceway Venray – rondleiding door de Vipruimte en jury-kamer – naar het circuit – bezoek aan de monteurs – ook zal er een LMV 8 gestart worden.

Wijizging programma van 10 april.... mis het niet !

De avond over DAF trucks in maart is vervangen door Peter Kuhn over eprom-tuning en meer. Hij zou 10 april voor zijn rekening nemen en dat is dus al gebeurd.
Er is nog geprobeerd om een truck-programma rond te krijgen. Dat is niet gelukt.
Hub Veders zorgt voor de invulling van deze avond op 10 april..
In 2017 heeft hij als journalist een europees congres meegemaakt in Brussel met de scope op de mobiliteit van de toekomst. De scope lag op 2020 en soms op 2030 en verder
.

Winnaar ATVDT in het zonnetje gezet

Tijdens de drukbezochte netwerk en informatieavond te Beek was de winnaar van de competitie AutoTechnicusVanDeToekomst 2018 Vince Vervoort aanwezig. Het onderwerp Carlock systems en Jifeline samen waren voor hem met zijn vader een reden om de uitnodiging van afdeling Limburg te aanvaarden. Naast een prima presentatie met veel interactie van de 70 aanwezigen had voorzitter Hub Veders ook een moment gezocht om hem namens afdeling Limburg te feliciteren en te voorzien van "Eine greutsje pin" (vertaald: een trotse badge/pin) als herinnering.
Dat sloeg goed aan.