Uitnodiging voor het bijwonen van een ATC / AMT livestream lezing op PC / laptop / tablet op 8 september 2020 om 19.30 uur

Beste ATC leden,
HT Rally Raid Husqvarna Racing, zoals de volledige team naam luidt, wordt geleid door Henk Hellegers.
Het ruime kantoor, met werkplaats en (motoren-) opslag, is gelegen in het mooie buitengebied van Vorden.
Henk bestiert al vele jaren dit team waar private motorrijders een zogenaamd "all-in" arrangement kunnen
boeken om mee te kunnen doen aan wat we nog steeds Parijs-Dakar noemen.
Dakar is de meest ultieme beproeving voor mens en machine en in dit geval motoren.

Winnaar ATVDT in het zonnetje gezet

Tijdens de drukbezochte netwerk en informatieavond te Beek was de winnaar van de competitie AutoTechnicusVanDeToekomst 2018 Vince Vervoort aanwezig. Het onderwerp Carlock systems en Jifeline samen waren voor hem met zijn vader een reden om de uitnodiging van afdeling Limburg te aanvaarden. Naast een prima presentatie met veel interactie van de 70 aanwezigen had voorzitter Hub Veders ook een moment gezocht om hem namens afdeling Limburg te feliciteren en te voorzien van "Eine greutsje pin" (vertaald: een trotse badge/pin) als herinnering.
Dat sloeg goed aan.