Actie aanbieding ATC lidmaatschap!

Tot en met 31 december kunt u een opgave doen om lid worden het jaar 2019 voor een minder dan de helft van het normale tarief !

Aanmelden kan dus t/m 31 december 2018.
Tarief is € 91,00 voor het gehele jaar 2019 , daarna bent u regulier lid tegen het dan geldende lidtarief.

Let op: Voorwaarde is wel dat de opgegeven persoon de laatste 5 jaar geen ATC lid is geweest. Alleen dan geldt deze aanbieding!

Dit is met name voor bedrijven die nog steeds geen lid zijn een prima mogelijkheid om én met de technische mannen naar de technische avonden te kunnen komen - die overigens niet alleen over autotechniek gaan - én ons lijfblad blad AMT op de mat te krijgen als technisch "leesvoer" voor alle monteurs!

Zie ook de lezing van december als bewijs dat het niet alleen over auto's hoeft te gaan. Op 11 december gaan we in op de interne transportproblematiek en de - steeds vaker - complexe techniek in de speciaal ontworpen transportmiddelen....

ter info: Het ATC lidmaatschap betekent automatisch dat u het blad AMT op de mat krijgt, dat is inclusief!

klik hier voor onze ATC-Deventer-Zutphen nieuwsbrief hierover