Dhr. Voskuilen, 60 jarig lidmaatschap ATC

Huldiging van Dhr. Voskuilen.

Dan nu aan mij de eer om voor de tweede keer tijdens mijn voorzitterschap een 60 jarige jubilaris te mogen huldigen te weten de heer Gijs Voskuilen uit Teteringen.
Mijnheer Voskuilen toen u 60 jaar geleden lid werd van de ATC lagen wij nog in de luiers want Pampers kenden ze toen nog niet. Zo schat ik, en wisten wij zelf ook nog niet wat de toekomst ons zou gaan brengen.
Dhr. Voskuilen was U al actief in het autovak en bent op enig moment afgezakt naar het zuiden waar U in Breda bent gaan werken bij de firma van Iersel aan de Ginnekenweg volgens mij dealer van Peugeot. Welke later onder de naam JONEF eveneens Peugeot dealer, als een begrip voor groot Breda door het leven is gegaan. U heeft aan de wieg gestaan van de nieuwbouw van het zelfde merk aan de Loevesteinstraat in Breda .
En aan de eerste Bredase autohulpdienst een samenwerking van de merkendealers in Breda, om bij pech in het weekend service te kunnen verlenen.
Ook voor de rechtsopvolger van Jonef, te weten NEFKENS heeft u nog geruime tijd gewerkt alvorens voor Peugeot Nederland aan de slag te gaan.
U heeft in uw carrière heel wat verschillende Leeuwen als logo zien passeren om nog maar te zwijgen over het aantal directeuren.
Ondanks uw intensieve inzet en lange werktijden was u toch een trouw bezoeker van lezingen en bijeenkomsten van de ATC. De vergaderingen zoals vanavond, de jaarvergadering sloeg u zelden over. Daarnaast wist u mensen te overtuigen van het nut van het lidmaatschap van de ATC en het bijblijven van de medewerkers in de automotive.
In de tijd dat men niet zo maar ATC lid kon worden heeft u lange tijd in de ballotagecommissie van de afdeling Breda u stem doen gelden.
Kortom een betrokken geïnteresseerd en actief lid, zelfs nog in de nadagen van uw werkzaam leven. Mijnheer Voskuilen het is ons een eer om u de versierselen behorend bij het 60 jarig lidmaatschap op te mogen spelden hier vanavond tijdens de jaarvergadering.
Wij hopen dat u in uw nieuwe woning in goede gezondheid mag genieten en deelnemen aan al uw hobby en vrijwilligers activiteiten en hopen u zeker nog met regelmaat te mogen ontmoeten op een van onze bijeenkomsten.

Tevens werd Ad van de Westen, Prinsenbeeks ondernemer in de automotive en al weer 25 jaar trouw lid en een gezicht wat met bepaalde regelmaat tijd vindt om een lezing of bedrijfsbezoek bij te wonen. Dus om het maar eens voorzichtig uit te drukken een gemiddeld ATC lid en dat toch al weer 25 jaar lang.. Ad verdient dan ook het speldje wat behoort bij het 25 jarig lidmaatschap en ik als voorzitter ga hem dat zo opspelden. Ad bij deze de versierselen en een hand op je trouw lidmaatschap en op naar de 40 jaar.

Namens alle leden van de ATC afdeling West-Brabant

Om de foto's te bekijken klik op deze LINK